lauantai 22. tammikuuta 2011

Kiitos ja kumarrus

Pitää tuulettaa täällä kun olen niin innoissani vieläkin. Hihkun vähän väliä innoisssani miehelle, mie olen viides! Siis VIIDES!!! :D Saan PALKINNON! :D

keskiviikkoaamuna mietin tätä ihanaa SYTYCKIä matkalla töihin ja yritin avata tunnelbanan portit työpaikan avaimilla. Siis siellä on se matkakortin lukija, ja siihen tyrkytin työpaikan alaoven avaamispolettia... eeeh ei avautuneet. Seuraavaksi ajelin yhden pysäkin verran työpaikan ohi. :p

Lyhyesti: Olin aika otettu, että niinkin moni tykkäsi työstäni. Kiitos kaikille neulojille, oli inspiroivaa seurata muiden tekemisiä. Pitää vielä linkittää tähän voittaja Tess, jonka hillittömät upeat sukkat voittivat. Onnea Tess! Minä haluan vielä neuloa sukkasi!

Satubalettia oli pakko riipaista alulle heti hurvittelujen jälkeen. Nororaitojahan minä kaipaisin mutta paremman puutteessa kelpaavat nämä Puroraidat.  Villavaippahousut tässä on tulossa, mitäpä muutakaan. :)


3 kommenttia:

  1. Onneksi olkoon! :) Sulla olikin tosi hauska kisaprojektin toteutus.

    VastaaPoista
  2. Laikalankaa saa silleesti, että lähettää suosikki- ja inhokkivärit ja allergiat g-mailosoitteeseen lailalaiyarnz. Postitan myös Ruotsiin, sillä sinne saa tuupattua kakkoseen muutenkin kuin 20:n ryhmissä!

    VastaaPoista
  3. Kiitos Melfen!

    Ja Laikalle lähti juuri mailia. LaiLai!

    VastaaPoista